? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 6 Februari 2010

Ovarian cycst

Hari ini aku mc..suara ayu giler..mungkin cuaca..atau terover ngajor kat budak-budak..semangat cikgu membara...campur geram..dan yang pasti Allah mahu aku ingat akan kekuasaannya...sebelum pegi klinik Raihan after solat isyak..aku sempat goreng mee untuk anak-anak pagi esok..rutin biasa bila time sekolah..cooking malam...pagi tak sempat..buat bekal.
Anyway..terasa kecut perut juga bila doc check..scan..sebab lama tak period. Ovarian cyst !..patut rasa pening, mual..like morning sickness..ingat terpregnant...Doc suruh jumpa pakar puan..Pagi ni..lepas anak-anak gi sekolah..aku search pasal cyst ni dalam internet..maybe coz' injection..aku tak period..benda ni pulok jadi..inilah kalau kita nok ngajor Maha Pencipta..Dia tahu segala-galanya..pandai-pandai nok atur kejadian..Ampunkan dosaku YA ALLAH..

3 ulasan:

cik aa berkata...

moga2 masih di peringkat awal dan hrp2 x ape2 yg berlaku.moga2 dipermudahkan...

~ika.92~ berkata...

em..mnx2 cik slmat sume..

Rohani berkata...

esk gi check kat khs dgn dr suraya..dah makan akar kayu..semoga hilang penyakit tu..